Sfeervolle Adventsmarkt Utrechtse kerken

26 nov 2022 15:30, Pandhof Utrecht, naast de Domkerk

Pijl naar links Alle agenda-items

Op zaterdag 26 november wordt door de Utrechtse kerken een sfeervolle Adventsmarkt georganiseerd in de gangen van de Pandhof.

Op zaterdag 26 november wordt door de Utrechtse kerken een sfeervolle Adventsmarkt georganiseerd in de gangen van de Pandhof, ingang Domplein. Een markt met kerst- en adventsartikelen, hapjes en glühwein, kerstcadeautjes met inhoud, adventskransen en informatie over de kerstactiviteiten in de Utrechtse kerken. Zo willen we Advent in Utrecht oecumenisch inluiden met zoveel mogelijk kerken (protestant, rooms-katholiek, doopsgezind e.a.) en met medewerking van het klokkenluidersgilde. De markt vindt plaats van 15.30-17.30 uur. Om 16.50 uur is er een kort moment van aandacht door een Utrechtse predikant en wordt de kerstboom aangelicht. Hierna luiden de klokken van de Domtoren de Advent feestelijk in. Van harte welkom.

In Pandhof Utrecht, naast de Domkerk