Geloof en transgender

14 okt 2021 20:00, W. van Vlietstraat 2a, Oud-Beijerland

Pijl naar links Alle agenda-items

Jolanda Molenaar zal een inleiding houden over dit thema.

Jolanda Adriana Molenaar besefte al jong dat ze anders was. Ze had er jaren voor nodig om van Adriaan te transformeren tot Jolanda. Ze is transtheoloog, gastvoorganger, transgenderpastor en coördinator van gespreksgroep Transgender en Geloof van de zelfhulp- en belangenorganisatie Transvisie.

Jolanda Molenaar neemt ons mee in haar eigen zoektocht en brengt geloof, God en gender met elkaar in verband. Op deze avond zal ook transvrouw Anna den Boer haar verhaal vertellen. Anna heeft de kerkenraad gevraagd om een zegen over haar nieuwe naam te ontvangen. en dit zal plaatsvinden tijdens de roze kerkdienst op zondag 17 oktober. Op deze avond is er voldoende ruimte om vragen te stellen.

Deze bijeenkomst is niet georganiseerd door de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk.

In W. van Vlietstraat 2a, Oud-Beijerland