Petrus Kids

Met Petrus Kids ga je op ontdekkingstocht. Waar? In de Bijbel! En nee, je gaat niet alleen lezen. Rondom het bijbelverhaal vind je ook opdrachten, kleurplaten en recepten. Sommige kun je alleen doen, voor andere heb je elkaar nodig. Ten slotte staan er vragen in dit boekje om met elkaar over te praten. Er is geen goed of fout antwoord. Samen ontdek je meer!

Petrus Kids Jozef

Zoek je de spelregels, oplossingen of kleurplaten uit het nieuwste doe-boek van Petrus Kids?

Ga naar Petrus Kids Jozef

Pagina's uit het doe-boek Petrus Kids Jozef

Gratis abonnement

Wil je vier keer per jaar een Petrus Kids boekje thuis ontvangen? Abonneer je dan nu gratis op Petrus Magazine:

Waar wil je Petrus Magazine ontvangen?

Over Petrus Kids

Petrus Kids is een uitdagend doe-boek voor kinderen tussen 4 en 10 jaar. Met Petrus Kids creëer je bewust een offline moment waarop je samen met je (klein)kind gaat ontdekken, vieren en eten. De leuke opdrachtjes zorgen voor een waardevol gesprek, een moment van aandacht voor elkaar en voor God. Het boekje is ontwikkeld door pedagogen en theologen van de Protestantse Kerk in Nederland. Je kunt het boekje zowel thuis, op school als in de kerk goed gebruiken. Veel plezier!

Bestel vorige nummers Petrus Kids