Petrus-gebedenboek: U die voor mij uitgaat

We leven in een tijd waarin veel op losse schroeven lijkt te staan. Hoe houden we te midden van crises, onzekerheid, pijn en ziekte vast aan het hoopvolle perspectief dat de toekomst in Gods handen is? Het Petrus-gebedenboek wil woorden aanreiken om biddend onze weg door het leven te gaan, bij blijdschap en verdriet, thuis en in de gemeente, samen en alleen.

De gebeden in dit boek zijn geschikt voor persoonlijk gebruik, maar ook bruikbaar voor lezing in kerkdiensten of vergaderingen. Ze werden geschreven door verschillende predikanten uit de Protestantse Kerk in Nederland, bij het jaarthema 2021-2022, ‘Van U is de toekomst’

Het gebedenboek is voor € 11,00 te bestellen via kokboekencentrum.nl.

Bestel het gebedenboek