Petrus in het land LIVE: bezoek de najaarstour!

Altijd al eens live willen genieten van de liederen uit tv-programma Petrus in het land? Kom dan dit najaar naar een van de zes concerten met de Petrus-band.

Van 28 oktober t/m 3 december trekt de Petrus-band door het land! Zes kerken in het land zetten hun deuren open voor een mooie avond vol bijzondere liederen uit het Liedboek. Het gaat om vertrouwde, nieuwe én vergeten liederen die voor het tv-programma Petrus in het land van een nieuw muzikaal jasje werden voorzien.

Wil je deze bijzondere tour meemaken? Boek dan gauw je tickets (slechts 10,- per volwassene, 5,- per kind) op zingenindekerk.nl

28 oktober: Oosterkerk, Sneek
3 november: Immanuelkerk, Ermelo
4 november: Het Noorderlicht, Assen