Nieuw - Petrus Kids: Ga je mee?

Bestel nu de nieuwste editie van Petrus Kids!

Petrus Kids is een uitdagend doe-boek voor kinderen tussen 4 en 10 jaar. Met Petrus Kids creëer je bewust een offline moment waarop je samen met je (klein)kind gaat ontdekken, vieren en eten. De leuke opdrachtjes zorgen voor een waardevol gesprek, een moment van aandacht voor elkaar en voor God.

Het boekje is ontwikkeld door pedagogen en theologen van de Protestantse Kerk in Nederland. Je kunt het boekje zowel thuis, op school als in de kerk goed gebruiken en het is mogelijk om meerdere exemplaren te bestellen. Abonnees van Petrus Magazine ontvangen Petrus Kids automatisch thuis.

Nog niet ontvangen of meerdere exemplaren bestellen om uit te delen? Bestel direct via de knop hieronder.

Bestel hier Petrus Kids

Nieuw: Petrus Kids

Samen creatief aan de slag met een bijbelverhaal