Tentoonstelling 'Nieuwe aarde'

31 okt 2020 00:00, Westerkerk, Prinsengracht 279, Amsterdam

Pijl naar links Alle agenda-items

Twaalf kunstenaars tonen in de Westerkerk Amsterdam hun verbeelding van een nieuwe aarde.

Op zoek naar visionaire toekomstbeelden in deze tijd van grote vragen en veranderingen nodigden Bijbels Museum, The Turnclub en de Westerkerk Amsterdam kunstenaars uit om hun dromen, visioenen, ontwerpen van een nieuwe aarde vorm te geven. De 12 meest spannende, inspirerende en bijzondere kunstwerken zijn van 31 oktober tot en met 16 december dagelijks behalve zondag gratis te zien in de Westerkerk.

Kom kijken naar bestaand en nieuw werk van: Margriet van Breevoort, Oussama Diab, Rinske van Dijk, Jet van Helbergen & Judith Scholte, Rieteke Hoogendoorn, Pavèl van Houten, Felipe van Laar, Sarah van der Lijn, Lego Lima, Jeanne Rombouts, Zindzi Zwietering en Collectief We Sell Reality.

In Westerkerk, Prinsengracht 279, Amsterdam