Jongerencentrum Manara: een veilige plek voor jongeren in Beiroet

Jongeren in Libanon hebben te maken met werkloosheid, armoede, geweld, en gebrek aan goed onderwijs. Kerk in Actie geeft daarom steun aan jongerencentrum Manara, waar jongeren terecht kunnen voor onderwijs, psychische hulp en ontspanning.

Het knalgele jongerencentrum ligt in het hart van de Beiroetse achterstandswijk Bourj Hammoud. Voor veel jongeren is het een belangrijke plek. "Ik raak soms de hoop in de toekomst kwijt, maar hier word ik steeds weer aangemoedigd."

Dit project in Libanon staat centraal tijdens de veertigdagentijdcampagne van Kerk in Actie. Meer weten of bijdragen aan dit project? Ga naar kerkinactie.nl/libanon.

Lees ook:

Stap voor stap toeleven naar Pasen?

Ontvang de online veertigdagentijdkalender elke ochtend in je mailbox