'Geloofskoffer' helpt ouders bij geloofsopvoeding

Geloofsopvoeding: voor ouders kan het een hele opgave zijn. Naar de kerk gaan is minder vanzelfsprekend en het dagelijks leven is al druk genoeg. Hoe praat je dan toch met je kinderen over het geloof?

Dominee Anne ter Schuur heeft er iets op gevonden: een geloofskoffer, vol puzzels, boeken en spellen voor kinderen van verschillende leeftijden. De koffer gaat in Waddinxveen van gezin naar gezin.

Verder verdiepen in dit onderwerp? JOP, Jong Protestant, ontwikkelde speciaal voor de Week van de Opvoeding vijf podcasts met daarin voorbeelden van hoe je als kerk kunt investeren in (geloofs)opvoeding.

Ga naar de podcasts

jop.nl/geloofsopvoeding

Elke week het beste van Petrus online

Ontvang de wekelijkse nieuwsbrief