Ja, ik wil graag de veertigdagentijdkalender…

(LET OP: weer aan te vragen vanaf februari 2025)

Ontvang 1 gratis exemplaar voor jezelf of om weg te geven.

Ontvang elke dag een inspirerende e-mail.

Kies deze optie als je voor een gemeente of groep een bestelling plaatst.

Over de Veertigdagentijdkalender 2024

Wil je bewust toeleven naar Pasen? Ook dit jaar biedt Petrus voor de Veertigdagentijd een dagelijkse kalender aan, die je uitdaagt om in aanloop naar Pasen elke dag even stil te staan. Voor elke dag is een korte overdenking beschikbaar, aangevuld met korte (gespreks)vragen, liederen, gebeden en citaten. Online vind je bij elke dag een korte inspirerende video.

Ga mee!

Met het thema ‘Ga mee!’ sluit de kalender aan bij het jaarthema van de Protestantse Kerk in 2023-2024: ‘Ga mee! Samen getuigen van geloof, hoop en liefde’. Samen verdiepen we ons op weg naar Pasen in thema’s als gebed, inkeer en het maken van een nieuwe start. De kalender biedt volop suggesties om tijdens de Veertigdagentijd op je eigen manier te vasten.

Wanneer heb ik de kalender(s) in huis?

De veertigdagentijdkalender wordt vanaf eind januari geleverd. Na je bestelling ontvang je de kalender binnen 8 werkdagen. Als je vlak vóór de start van Veertigdagentijd bestelt, doen we ons best de kalender zo snel mogelijk te verzenden.

Kan ik meerdere kalenders bestellen om uit te delen?

Ja, dat kan! Vanaf 2 exemplaren betaal je 1 euro per exemplaar als onkostenvergoeding. Je kunt je bestelling meteen afrekenen via IDeal.

Ik heb een kalender aangevraagd, maar nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?

De veertigdagentijdkalender wordt vanaf eind januari geleverd. Heb je 8 werkdagen na je bestelling nog niets ontvangen? Mail dan naar info@protestantsekerk.nl, dan kijken we de bestelling graag even voor je na.

Hoe werkt de online kalender?

Als je je inschrijft voor de online kalender, ontvang je elke dag een mail met een bijbeltekst en link naar een korte overdenking en inspirerende video. Je hoeft hiervoor alleen je e-mailadres achter te laten en kunt je op elk gewenst moment weer uitschrijven.

Ik heb een leesbeperking, kan ik de kalender in aangepaste leesvorm ontvangen?

Ja, dat kan! De kalender is gratis beschikbaar in braille, grootletter en gesproken vorm. Je kunt hiervoor contact opnemen met het CBB, via 0341-565477 of klantenservice@cbb.nl.