Veertigdagentijdkalender 2023

Je kunt de veertigdagentijdkalender 2023 helaas niet meer bestellen. Op de hoogte blijven van de veertigdagentijdkalender 2024? Schrijf je in voor de Petrus-nieuwsbrief!

Ontvang de gratis Petrus veertigdagentijdkalender 2023

De Petrus-veertigdagentijdkalender 2023 daagt je uit tot bezinning in de veertig dagen op weg naar Pasen.

Veertigdagentijdkalender 2023

Het thema van de kalender is dit jaar 'Uit liefde voor jou - ontvangen en delen'. We staan stil bij Jezus’ laatste avondmaal en zijn opdracht om steeds opnieuw brood en wijn met elkaar te delen. Het zet ons stil bij zijn overvloedige liefde voor ons, maar ook bij de opdracht om te delen van wat we zelf ontvangen hebben.

In de vastentips bij elke week word je zowel uitgedaagd om heel concreet ergens van af te zien, als om bewust tijd en aandacht te schenken aan de mensen om je heen.

Bekijk hier alvast het (verkorte) inkijkexemplaar van de kalender

Meerdere exemplaren van de kalender ontvangen? Dat kan voor een bijdrage van 1,- per exemplaar, via petrus.protestantsekerk.nl/bestellen.

Wil je de kalender bestellen met een adres in het buitenland? Stuur dan een mail naar: petrus@protestantsekerk.nl.