Coldplay-viering

29 aug 2021 19:00, de Regenboog, Biezenplein 1

Pijl naar links Alle agenda-items

Op zondagavond 29 augustus 2021 organiseert de Protestantse Gemeente Harderwijk een Coldplay-viering.

Ken je de band Coldplay? Hun muziek is duidelijk herkenbaar aan een bijzondere milde sfeer. Daarin brengt ze acceptatie van het leven zoals dat gegeven is. Inclusief mislukking, beperktheid, blijdschap en liefde. En inclusief méér, God, kracht om te dansen. De religieuze diepgang is zelfs voelbaar in de muziekstijl. Veel mensen denken dat ze Coldplay niet kennen. Maar hun bijzondere muzikale eigenheid bracht hen vele bekende tophits. Google maar eens op ‘Fix you’ en ‘Viva la vida’, ook echte TOP2000-hits.

De viering in Harderwijk is met live muziek! De band Ivy (bekend van de Top2000-kerkdienst en diverse kerkdiensten) speelt diverse Coldplay-nummers live. Zeker zijn van een plek? Mail naar f.eibrink@gmail.com (vol = vol). Of volg de viering via www.pgharderwijk.nl/live-stream.

In de Regenboog, Biezenplein 1