Avondmuziek De Broze Aarde

6 jun 2021 19:00, De Oude Kerk Soest

Pijl naar links Alle agenda-items

Op zondag 6 juni om 19.00 uur kun je kijken en luisteren naar een 'mis voor het universum' in de Oude Kerk in Soest.

De Zuid-Afrikaanse dichter Antjie Krog schreef deze schitterende en indringende mis, opgedragen aan het universum: zon, aarde, water, lucht. Een muzikaal ensemble zal muziek van zeer diverse herkomst laten horen. De Avondmuziek met beeld en geluid is mee te maken via een livestream.

Een beperkt aantal bezoekers kan de Avondmuziek live bijwonen. Daarvoor dient men zich per mail aan te melden. Een vrijwillige bijdrage ter bestrijding van de kosten is meer dan welkom. Donaties kunnen worden overgemaakt op NL69 RABO 0379993694 t.n.v. wijkkas Oude Kerk, onder vermelding van Avondmuziek.

Deze bijeenkomst is niet georganiseerd door de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk.

In De Oude Kerk Soest