Al zo’n 200.000 Nederlanders krijgen het christelijke magazine Petrus in hun brievenbus. Abonneer je hier op het tijdschrift over geloof, hoop en liefde in de Protestantse Kerk!

"*" geeft vereiste velden aan

PKN/Petrus/KIA/ZidK
Veld is leeg bij huishoudens anders Organisation Contact
0121t000000Qtk0AAC= Organisation Contact, 0121t000000QtjzAAC= Person Contact
Campagne van de Actie: Marketing Cloud 7016N000000Qb4bQAC
Hidden
Formule veld om de KIX zonder x mee te sturen als er geen toevoeging is.
De KIX bestaat uit PostcodeHuisnummerxToevoeging
0121t0000005tAMAAY=Household 0121t0000005tANAAY=Organization
Hidden
Alleen vullen indien een Organization met “Organization” anders leeglaten. Nodig voor SF Duplicat rules
Hidden
AccountName is samengesteld als Voornaam tussenvoegsel Achternaam. Bij een inzending van een Organisatie moet dit veld zichtbaar zijn
Petrus Magazine: a1x1t000001HzVFAA0
CampaignSuite
Nieuwsbrief Petrus=7016N000000gkJ7QAI
Aanhef*
Naam*

Over Petrus Magazine

Petrus is het gratis kwartaalblad van de Protestantse Kerk in Nederland. Het magazine staat vol inspirerende en persoonlijke verhalen over hoe samen kerkzijn troost, steun en zin geeft. Hoe mensen ruimte ervaren om te geloven en te twijfelen, om te zoeken en te vinden. Eerlijke verhalen over geloof, hoop en liefde.

Petrus Kids

Als Petrus-abonnee ontvang je ook het Kids-boekje, een uitdagend boek voor kinderen tussen 4 en 10 jaar dat je zowel thuis, op school als in de kerk kunt gebruiken. De leuke opdrachtjes zorgen voor een waardevol gesprek, een moment van aandacht voor elkaar en voor God.

Kan ik meerdere exemplaren van Petrus Magazine of Petrus Kids bestellen?

Ja, dat kan zolang de voorraad strekt. Hiervoor kun je terecht in de webwinkel, via petrus.protestantsekerk.nl/bestellen. Als onkostenvergoeding vragen we een bedrag van 1 euro per exemplaar. Voor Petrus Kids is de onkostenvergoeding 0,50 euro per exemplaar.

Ik heb me ingeschreven voor Petrus Magazine, maar nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Petrus Magazine verschijnt één keer per kwartaal. Is er sinds je inschrijving wel een nummer verschenen, maar heb je niets ontvangen? Mail dan naar abonnement@petrusmagazine.nl, dan kijken we graag even na of je goed in ons systeem staat.

Ik heb een leesbeperking, kan ik het magazine in aangepaste leesvorm ontvangen?

Ja, dat kan! Het magazine is gratis beschikbaar in braille, grootletter en gesproken vorm. Je kunt hiervoor contact opnemen met het CBB, via 0341-565477 of klantenservice@cbb.nl.